A vitalnet.hu cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen része, amikor az oldalunkon jár. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával hozzájárulását adja, hogy elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban talál.

Vásárlási információk

A Vitalnet Shopban minden termék mellett feltüntetett ár a bruttó vételár magyar forintban és a 27% ÁFA-t már tartalmazza, azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Az ÁFA-s számlát minden esetben a csomagban találja.

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
Amennyiben céges számlát kér, és nem állítja át jogi személyre, kérem a megjegyzésbe írja be a cég adószámát.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 – 16.30 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.


Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket darabszám kiválasztásával helyezze a kosárba.

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza ki a további termékeket és helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „eltávolítás” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „frissítés” gombot.

3. Pénztár A “pénztár” gombra kattintva folytatja a vásárlást. A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges, de minden vásárlásnál meg kell adnia adatait. Jelölje be a megfelelő gombot, majd kattintson a “tovább” gombra.

4. Megrendelés Adja meg a kért adatokat, majd kattintson a “tovább” gombra. Felhívjuk a tisztelt megrendelő figyelmét a telefonszám, és az e-mail cím pontos megadására, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése.

5. Szállítási és fizetési mód megadása. Jelölje be a szállítási illetve fizetési módokat, olvassa el, majd jelölje meg, hogy elolvasta és elfogadta az Általános Szerződési Feltételeket, végül kattintson a “tovább” gombra. Ebben a menűpontban megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)

6. A Pénztári visszaigazolás oldalon még módosíthatja megrendelését. Ha minden adatot megfelelőnek talál, kattintson a “megrendelés” gombra. ezzel tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat.

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Az email- ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás 24 órán belül meg kell, hogy történjen, ez a webáruház rendszerben automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően. Amennyiben 24 órán belül nem kap semmilyen visszaigazoló levelet, kérjük, jelezze ezt Vevőszolgálatunknak a +36206691385 telefonszámon.

8. A beérkezett megrendelését lehetőség szerint telefonon is visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!


A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék és a házhozszállításának díját az alábbiak szerint lehet kiegyenlíteni:

  • utánvéttel
  • előre banki átutalással
  • paypallal

Utánvéttel: a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Banki átutalással: Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.


A bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12012008-01634265-00100006 Vitalnet System Kft.


A banki átutalással kapcsolatos információkat a megrendelés leadásakor a fizetési mód kiválasztását követően, illetve a visszaigazolásában is megadjuk a Vásárló részére, de a Vitalnet shop “Kapcsolat” elnevezésű oldalán is megtalálhatóak az átutaláshoz szükséges adataink. A megrendelés mindaddig függőben marad, míg a bankszámlánkra a megrendelés összege be nem érkezik. Amint az adott összeg átutalása megtörtént, a Vásárló csomagját átadjuk a kiszállítást végző cég részére és erről a Vásárlót tájékoztatjuk.

Az oldal tetejére